آیا در فکر بازگشایی محل کاری دیگری در صنعت تهویه هستید؟

0
116

در حین رشد بازار HVAC شرکت‌ها، بازگشایی شرکت دیگری برای گسترش کاری شرکت‌ها، امری طبیعی خواهد بود. در صورت هرگونه تمایلی برای بازگشایی محل کاری جدیدی در سال ۲۰۱۶، قبل از هر گونه اقدامی، چهار سوال کلیدی ذیل را مد نظر قرار دهید.

(۱) دلیل شما برای بازگشایی محل کاری جدید چیست؟

از خودتان بپرسید که دلیل تمایل شما برای گسترش حرفه مورد نظرتان چیست؟ آیا دلیل مذکور انگیزه کافی را برای غلبه بر چالش‌های آتی پیش ‌روی شما تأمین می‌کند و یا دلیل مذکور در شرایط کنونی تنها یک رویای بلند‌پروازانه است؟

پاسخ‌های شما به سوالات فوق، مبنایی برای شناسایی اهداف شما در جهت بازگشایی مکان کاری تازه‌ای می‌باشد. به ‌محض آگاهی از دلایل گسترش حرفه خود، امکان برنامه‌ریزی معینی برای پیشرفت‌های آتی و اجرای اقدامات منظمی برای دست‌یابی به اهداف پیش‌رو میسر می‌گردد.

(۲) آیا اولین محل کاری شما، پایگاه قدرتمندی برای شرکت شما محسوب می‌گردد؟

بسیاری از مالکین شرکت‌ها به‌دلیل رشد حداکثری شرکت اصلی خود اقدام به بازگشایی محل کاری جدیدی می‌کنند. در این شرایط، توسعه حداکثری، سودآوری بیشنه و قابلیت‌اطمینان مالی بالای شرکت اصلی منجر به اتخاذ تصمیماتی برای بازگشایی محل کاری دیگری می‌گردد. در این وضعیت بازگشایی محل کاری دیگری به غیر از شرکت اصلی، منجر به گسترش سودآوری بیشتر حرفه شما می‌شود. با این وجود قبل از هر گونه اقدامی برای بازگشایی محل کاری تازه، از درآمد و سودآوری شرکت اصلی تا زمان سودآوری و رشد شرکت تازه اطمینان حاصل نمایید.

در صورت وجود مشکلاتی در محل کاری اصلی، به‌ جای بازگشایی محل کاری دیگری برای شرکت خود، رفع مشکلات مذکور را در اولویت قرار دهید. موفقیت شما در محل کاری اولیه، مبنایی برای تاسیس سامانه‌های موثری در محل‌های کاری تازه می‌باشد و منجر به بهبود مدل کاری شرکت شما می‌گردد.

(۳) آیا تصمیمی برای انتخاب محل کاری بعدی خود گرفته‌اید؟

انتخاب محل مناسبی برای شرکت بعدی شما، مستلزم تفکر طولانی و دقیقی می‌باشد. محل کاری تازه خود را در منطقه‌ای افتتاح نمایید که دارای تقاضای بیشتری برای محصولات و خدمات شما باشد. در این مورد شناسایی مشتریان آتی شما در محل کاری جدید و تعیین محل کاری مناسبی برای ارائه بهترین خدمات ممکن به آن‌ها الزامی می‌باشد.

محل کاری تازه خود را در مکانی افتتاح نمایید که با بازار اولیه شرکت اصلی شما تداخلی ایجاد نکند. بدترین حالت احتمالی در شرایطی ایجاد می‌گردد که بازار فروش شرکت شما مابین شرکت اصلی و شرکت تازه تقسیم گردد. محل قرارگیری تمامی شرکت‌های شما باید به اندازه‌ای از یکدیگر دور باشد که هیچ تاثیری بر بازار فروش شرکت‌های دیگر نداشته باشد.

در هنگام انتخاب محل کار تازه‌ای در فاصله‌ای دور از شرکت اصلی، از عدم بروز مشکلات مدیریتی بالقوه آتی در شرکت تازه به‌دلیل اختلاف فاصله طولانی شرکت اصلی و جدید مطمئن گردید. انتخاب محلی در منطقه شهری مجاور غالباً انتخاب بهتری در مقایسه با انتخاب محلی در منطقه جغرافیایی متفاوت می‌باشد. شما به‌عنوان مالک شرکت باید قادر به طی مسافت میان شرکت اصلی و شرکت‌های زیرمجموعه تازه، برای رفع مشکلات احتمالی آتی باشید.

(۴) چه بودجه‌ای را در اختیار دارید؟

بازگشایی مکان‌های کاری تازه بدون رفع چالش‌ها و پرداخت هزینه‌های مالی امکان‌پذیر نخواهد بود. ساختمان تازه شما عمدتاً نیازمند تعمیرات قابل ‌توجهی بعد از نقل مکان شما می‌باشد. بهبود زیرساخت‌های محل کاری تازه برای مدیریت کارکنان و برنامه‌های کاری هر دو محل کاری تازه و اصلی الزامی می‌باشد; بسیاری از زیرساخت‌های مذکور غیرقابل پیش‌بینی هستند.

هنگام برنامه‌ریزی بودجه آتی، موارد غیر قابل ‌پیش‌بینی را نیز لحاظ نمایید. مشاوران کاری توصیه می‌کنند که برای لحاظ مخارج غیرقابل پیش‌بینی آتی، بودجه بازگشایی محل کاری تازه را ۳۵ درصد افزایش دهید.

 

بازگشایی محل کاری تازه‌ای برای شرکت HVAC  شما، جهش سودآور و هیجان‌انگیزی برای شرکت شما محسوب می‌گردد. امیدواریم که طرح سوالات فوق در طرح گسترش آتی شرکت شما موثر واقع گردند.

پاسخ دادن

دیدگاه خود را وارد کنید
لطفا نام خود را وارد کنید