از بنیان‌گذاران اصلی ارایه خدمات پس از فروش در کشور هستیم

شرکت بدر تک الکتریک از جمله شرکت‌های تابعه گروه  سرمایه‌گذاری بدر است. موسسین سرمایه‌گذاری  گروه بدر  بیش از ۷ دهه است  که  در  زمینه  صنایع الکترونیک فعالیت می‌نماید و شرکت بدر تک الکتریک نیز بیش از یک دهه است که نمایندگی انحصاری خدمات به مشتریان سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی میدیا، کریر، کولرهای گازی توشیبا و تک الکتریک را در ایران دارا است.

در گفتگویی که با دکتر نعیم مایلی‌کهن، قائم مقام شرکت بدر تک الکتریک داشتیم وی اظهار داشت: شرکت بدر تک الکتریک به  منظور  جامه  عمل  پوشاندن  به  شعار «برترین‌های تهویه مطبوع زیر یک سقف» و تمرکز بر  تمامی فعالیت‌های مرتبط با صنعت تهویه مطبوع، تأسیس گردیده است و به دو بخشCAC  یا (صنعتی) وRAC  یا (خانگی) تقسیم می‌شود.  در بخش خانگی بیشتر روی برند تک الکتریک  فعالیت می‌نماییم که از  شرکت میدیا بزرگترین تولید کننده صنعت تهویه جهان تامین می‌شود، در همین زمینه به تازگی موفق شده‌ایم پروانه بهره‌برداری خط تولید را دریافت نماییم که برای سازمان‌هایی  که  علاقه به خرید کالای ساخت داخل را دارند گزینه  مناسبی است. ضمن اینکه در بخش خانگی (کولرهای اسپلیت) بهترین های دنیا از ایالات متحده  (Carrier)، ژاپن (Toshiba) و  همین‌طور  بزرگترین تولید کننده  صنعت تهویه (Midea) را به مصرف‌کنندگان خوب ایرانی عرضه می‌کنیم تا هر مشتری با هر سطح درآمد و هر نوع سلیقه را پوشش دهیم.

در حال حاضر شرکت بدرتک الکتریک با داشتن شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش در سراسر ایران، خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌نماید. از جمله این خدمات می‌توان  به محاسبه و  طراحی،  نصب و راه‌اندازی، پشتیبانی از  محصولات و تامین قطعات و … برای انواع دستگاه‌ها‌ی تهویه مطبوع و کولرهای گازی ارائه شده توسط شرکت، اشاره نمود.

در این راستا مایلی‌کهن اذعان نمود: از نقاط  مثبت گروه بدر تک الکتریک  در اولویت  قراردادن مبحث خدمات پس از فروش محصولات است؛  به همین  منظور برای هر محصول گارانتی و خدمات پس از فروش متفاوتی داریم و می‌توان به جرات گفت موسسین گروه‌ها از بینانگذاران و پیشروان ارایه خدمات پس از فروش در کشور بوده‌اند.

قائم مقام شرکت بدر تک الکتریک به شرایط حال حاضر صنعت اشاره نمود و گفت: برای حمایت بیشتر در زمینه تولید داخلی، باید فضای کسب و کار برای  واردکنندگان و تولیدکنندگان شفاف‌تر شده و بهبود یابد چرا که این مساله موجب اشتغال‌زایی خواهد شد.

وی همچنین اشاره کرد که در بخش صنعتی، شرکت بدرتک الکتریک نماینده انحصاری کمپانی Midea است و محصولات این شرکت دارای استانداردهای CE و Eurovent هستند.

مایلی کهن افزود:  Midea بزرگترین  تولید‌کننده  صنعت تهویه  در جهت است  که در سال‌های اخیر به خرید یا ایجاد کارخانجات با سرمایه‌گذاری شرکت با  غول‌های این صنعت از جمله Carrier و Toshiba پرداخته و ابرپروژه‌های زیادی از جمله استادیوم باشگاه بارسلونا‌، اماکن ورزشی المپیک ریو‌ جام جهانی برزیل بزرگترین سیستم تهویه VRF دنیا در امارات‌، فرودگاه پکن‌، وزارت کشور روسیه و هتل شرایتون بارسلونا را اجرا نموده است و بدرتک هم در سال‌های اخیر پروژه‌های کوچک و بزرگ بسیاری ازقبیل مدرسه تاریخ دارالفنون‌، ساختمان جدید مرکز قلب تهران‌، هایپر مارکت بزرگ  گیلان‌،  مرکز تجاری ۴۰۰  دستگاه رامسر،مجتمع مسکونی شفق اصفهان‌،  مجتمع مسکونی افق اکباتان و مرکز تجاری آرش نیاوران را در کشور اجرا نموده است.

امیدوارم همان‌طور‌که موسسین گروه سرمایه‌گذاری بدر لوازم خانگی مدرن را سال‌ها پیش برای اولین بار به خانه‌های مردم ایران آورند،  شرکت بدرتک الکتریک هم در این وانفسای کمبود آب، با تامین سامانه‌های تهویه مدرن گامی مثبت در جهت اعتلای کشور و رضایتمندی مصرف‌کننده ایرانی بردارد.

از بنیان‌گذاران اصلی ارایه خدمات پس از فروش در کشور هستیم

شرکت  بدر  تک الکتریک از جمله  شرکت‌های  تابعه گروه سرمایه‌گذاری بدر است.موسسین سرمایه‌گذاری گروه بدر بیش از ۷ دهه است  که  در زمینه  صنایع الکترونیک فعالیت می‌نمایدو شرکت بدرتک الکتریک نیز  بیش از یک  دهه است که  نمایندگی  انحصاری خدمات   به    مشتریان   سامانه‌های   سرمایشی و گرمایشی  میدیا،  کریر،  کولرهای   گازی    توشیبا و تک الکتریک را  در ایران دارا است.

در گفتگویی که با دکتر نعیم مایلی‌کهن،  قائم مقام شرکت بدر تک الکتریک  داشتیم  وی  اظهار داشت: شرکت  بدر تک  الکتریک  به   منظور   جامه   عمل  پوشاندن   به  شعار   «برترین‌های تهویه مطبوع زیر یک سقف» و  تمرکز بر  تمامی فعالیت‌های مرتبط با صنعت تهویه مطبوع،تأسیس گردیده است و به دو بخشCAC  یا (صنعتی) وRAC  یا (خانگی) تقسیم می‌شود.دربخش خانگی بیشترروی برندتک الکتریک فعالیت می‌نماییم که ازشرکت میدیا بزرگترین تولید کننده صنعت تهویه جهان تامین می‌شود،در همین زمینه  به  تازگی  موفق  شده‌ایم  پروانه  بهره‌برداری خط  تولید را  دریافت نماییم  که برای سازمان‌هایی که علاقه به خرید کالای ساخت داخل را دارند گزینه  مناسبی است.ضمن اینکه دربخش خانگی(کولرهای اسپلیت)بهترین های دنیاازایالات متحده(Carrier)، ژاپن (Toshiba) و همین‌طور بزرگترین تولید کننده  صنعت  تهویه (Midea) را به مصرف‌کنندگان خوب ایرانی عرضه می‌کنیم تا هرمشتری با هرسطح درآمد  و هر نوع سلیقه را پوشش دهیم.

در حال حاضرشرکت بدرتک الکتریک باداشتن شبکه گسترده فروش و خدمات  پس از فروش  در سراسر ایران، خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌نماید. از جمله این خدمات می‌توان  به محاسبه و طراحی،  نصب و راه‌اندازی، پشتیبانی از  محصولات و تامین قطعات و … برای انواع دستگاه‌ها‌ی تهویه مطبوع و کولرهای گازی ارائه شده توسط شرکت، اشاره نمود.

در این راستا مایلی‌کهن اذعان نمود: از نقاط  مثبت گروه بدر تک الکتریک  در  اولویت  قراردادن مبحث خدمات پس از فروش محصولات است؛  به  همین  منظور  برای هر محصول گارانتی و خدمات  پس از فروش متفاوتی  داریم  و  می‌توان  به  جرات  گفت موسسین  گروه‌ها  از بینانگذاران  و  پیشروان  ارایه خدمات پس از فروش در کشور بوده‌اند.

قائم مقام شرکت  بدر تک الکتریک به  شرایط  حال حاضر صنعت اشاره نمودوگفت:برای حمایت بیشتر در زمینه تولید داخلی، باید فضای کسب و کار برای  واردکنندگان و تولیدکنندگان شفاف‌تر شده و  بهبود یابد چرا که این مساله موجب اشتغال‌زایی  خواهد شد.

وی همچنین اشاره کرد که دربخش صنعتی، شرکت بدرتک الکتریک  نماینده  انحصاری کمپانی Midea است و محصولات  این شرکت دارای استانداردهای CE و Eurovent هستند.

مایلی  کهن  افزود:  Midea  بزرگترین  تولید‌ کننده  صنعت تهویه  در جهت است  که در سال‌های اخیر به خرید یا ایجادکارخانجات با سرمایه‌گذاری شرکت  با غول‌های این صنعت ازجمله Carrier و Toshiba پرداخته و  ابر پروژه‌های  زیادی  از جمله استادیوم باشگاه  بارسلونا‌،  اماکن  ورزشی المپیک  ریو‌  جام جهانی برزیل بزرگترین سیستم تهویه  VRF دنیا در امارات‌،  فرودگاه پکن‌،  وزارت کشور  روسیه و  هتل شرایتون بارسلونا را اجرا نموده است و  بدرتک  هم در سال‌های اخیر پروژه‌های کوچک و  بزرگ بسیاری ازقبیل مدرسه تاریخ دارالفنون‌،ساختمان جدیدمرکز قلب تهران‌، هایپر مارکت بزرگ  گیلان‌،  مرکز تجاری ۴۰۰دستگاه رامسر،مجتم  مسکونی  شفق اصفهان‌،  مجتمع مسکونی  افق  اکباتان  و مرکز تجاری آرش نیاوران را در کشور اجرا نموده است.

امیدوارم همان‌طور‌که موسسین گروه سرمایه‌گذاری بدر لوازم خانگی مدرن را سال‌ها  پیش  برای اولین بار به  خانه‌های  مردم ایران  آورند،  شرکت  بدرتک الکتریک هم در این  وانفسای  کمبود آب، با  تامین سامانه‌های  تهویه  مدرن  گامی  مثبت  در  جهت اعتلای  کشور  و  رضایتمندی   مصرف‌کننده  ایرانی بردارد.